Sunday, November 02, 2008

笔记


上星期五(24/10/2008),

瓜妈,瓜爸以及他六位同事悄悄地往BALI去...

星期一(27/10/2008)11:30 p.m. 我们又悄悄地回来了...

回来了那么多天也还没问候大家只因一个字"忙"

(哈哈哈!!! 要给人骂了....)

没有啦! 真的忙着,好象都没停过...

因为公司有一连串的活动要进行一直到16/10/2008,

但无论如何我还是会抽时间弄好我的照片的!!!!

玩了回来没做任何记录的话我会很遗憾的,

我是个喜欢做笔记的人来的,

我总觉得人是善忘的, 如果没有常做一些笔记或写日子的话,

N年后会忘了一些很有意义的时刻,

偶尔我会翻开旧日子看看以往的自己,

很回味,有时也忘了自己原来是这个样子的,

原来曾经发生这样的一个趣事,或曾经为了那么一点芝麻小事那么动怒.

现在比起以前写少了很多, 相信以后的我必定会有些感叹,

但少总比没有好! 我在包包,家以及公司都备有小笔记以提醒自己多写!

为自己的人生每一幕给记下,

好让晚年的我可以当故事书来阅读^^


12 comments:

Ah Sa said...

going to bali without me.. Sad de ne...

Akira 思胜 said...

真的是很久没有看到你了呢...
你最近好吗?

christine said...

你又去玩啦!!真好呢!!

bearlim said...

忙就慢慢来吧~会等你的^^
我也开始忙了~

Vincent Cho said...

你也多写一些与我们分享嘛=)

~ gR@ce ~ said...

wah so nice one...just back from australia...now go bali again....faster upload ur beautiful photos la...

Harry TEOH said...

can have so frequent travel very good

Ah Sa said...

我要看相片,相片,相片。。。

kennyfui said...

ai ya ,last time u say my blog have net already ,,,hei now ur turn wo.....however,hope u get more n more trip to travel la...u happy i happy ma...

kennyfui said...

ai ya ,last time u say my blog have net already ,,,hei now ur turn wo.....however,hope u get more n more trip to travel la...u happy i happy ma...

tunadolphi said...

期待看你的巴厘游记。。

Bombomba said...

Ah Sa :)
hahaha no worry la, you going to australia lu~~ lagi happy la
enjoy your trip ya ^^

Akira 思胜:)
哈哈,我又不见一段时间了,
必定让你等到颈也长了,
近来我还不错只是较忙,
现在可告一段落了^^

christine:)
玩完咯。。。
明年就没得玩了。。。
想到就T.T...

bearlim:)
hehe...
谢谢你bearlim,
好爱你哦!!!

Vincent Cho:)
要要要。。。
现在可以多写了^^

~ gR@ce ~ :)
ya... i use all the quota liao, next year i need to guai guai stay at home liao... ~sad~

Harry TEOH:)
ya... some time local travel also fun ^^

Ah Sa:)
你的比我还多的呢。。。

kennyfui :)
haha, happy than good lo, later don't tell me jealous again la, donno how to ans you, next year no more trip lo, got others planning hehehe, heng!!! i will update blog more more more !!!

tunadolphi:)
是的,我会努力edit的,
没有美美的我也不敢显丑:p




用现在抓住未来!

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...